Midden-aarde: Shadow of Mordor GOTY Editie PC Steam CD Sleutel CD Sleutel
Releasedatum: 30/09/2014
De GOTY-editie van de game Midden-aarde: Shadow of Mordor en de eerder beschikbare Premium-editie zijn hetzelfde product.
Bevat 31 items: de basisgame, het verhaal DLC Jager Lord, het verhaal DLC Bright Lord, de uitdaging Test van Kracht, de uitdaging Test van Snelheid, de uitdaging Test van Wijsheid, de uitdaging Test van de Wildernis, de uitdaging Test van de Ring, de uitdaging Eindeloze Uitdaging, de uitdaging van Weerstand, skin Donkere Wacht, skin Kapitein van de Wachters, skin Jager Lord, skin Bright Lord, skin Kracht van de Schaduw, skin Lithariel, rune Verborgen Mes, rune Dodelijke Boogschutter, rune Vlam van Anoru, rune Groeiende Storm, rune Orc Doder, rune Weerstandig tot het Einde, rune Elven Genade, rune Ascendant, rune Eén met de Natuur, missie Guardians of the Flaming Eye, missie Berserks - missie Skull Crushers, missie Bloodhunters, missie Flesh Burners en Fotomodus.
In de game Midden-aarde: Shadow of Mordor nemen spelers de rol aan van Talion, een dappere ranger wiens familie voor zijn ogen wordt vermoord op de nacht dat Sauron en zijn leger terugkeren naar Mordor, net voordat hij zelf wordt gedood. Talion, herrezen door de Geest van Wraak en versterkt met de krachten van Wraiths, trekt naar Mordor en zweert degenen te vernietigen die hem onrecht hebben aangedaan. Tijdens zijn persoonlijke vendetta onthult Talion de waarheid over de Geest die hem beheerst, leert hij de oorsprong van de Ringen van Macht en staat hij uiteindelijk tegenover zijn ware vijand.
Elke vijand waarmee spelers worden geconfronteerd, is een unieke persoonlijkheid, die verschilt in karakter, sterke en zwakke punten. Via het Nemesis-systeem worden de relaties en kenmerken van vijanden gevormd door de acties en beslissingen van de speler, wat leidt tot persoonlijke aartsvijanden die zich de speler herinneren en zich aanpassen, en die voor elke speelsessie anders zijn. Spelers kunnen hun eigen gevechten, vijanden en beloningen creëren in een dynamische wereld die zich hun keuzes herinnert en zich aanpast, waardoor elke speler een unieke ervaring krijgt.