FAQ: Veelgestelde vragen
Voor de bestelling
Hoe kan ik bestellen op lunzo.nl?
Voeg het gewenste product toe aan de winkelwagen. Ga vervolgens naar uw winkelwagen.
Na het klikken op de knop VERZENDING EN BETALING ziet u de gekozen verzend- en betaalmethode. Klik vervolgens op de knop AFLEVERGEGEVENS om uw contactgegevens, afleveradres en factuuradres in te vullen.
U plaatst uw bestelling door te klikken op de knop BESTELLING PLAATSEN EN BETALEN.
Waarom wordt bij elk product de verkoper vermeld?
Lunzo.nl is de exploitant van een marktplaatsplatform. Dat betekent dat u bij ons rechtstreeks koopt van geselecteerde verkopers en dat wij de aankoop als tussenpersoon voor u, de koper, faciliteren. Daarom wordt bij elk product de verkoper vermeld. U ontvangt de goederen rechtstreeks van de geselecteerde verkoper.
Wat is de levertijd?
Elke verkoper hanteert een andere levertijd, maar de gebruikelijke levertijd is 5 tot 20 dagen nadat uw bestelling is betaald.
Is expreslevering mogelijk?
Helaas is expreslevering van bestellingen via de Lunzo.nl Marketplace momenteel niet mogelijk. Geen van de verkopers biedt op dit moment deze leveringsoptie aan.
Ik wil graag onder rembours bestellen. Is dat mogelijk?
Helaas is betaling onder rembours niet mogelijk, omdat alle verkopers op ons Marketplace-platform hun magazijnen in het buitenland hebben. Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDEAL, Kaartbetaling, Klarna - Achteraf betalen in 30 dagen, Apple Pay, Google Pay, Betaling via bankoverschrijving, Revolut Pay. U hoeft zich echter geen zorgen te maken.
Wij garanderen een probleemloze aankoop – mocht het product niet binnen onze gegarandeerde termijn door de verkoper geleverd worden, dan krijgt u uiteraard uw geld van ons terug.
Na de bestelling
Wat is de status van mijn bestelling en wanneer wordt deze geleverd?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons e-mailadres info@lunzo.nl voor informatie over de status van uw bestelling. Onze klantenservice verstrekt u graag alle benodigde details.
Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
Uw bestelling wordt rechtstreeks op uw adres afgeleverd. Bestellingen worden meestal geleverd via PostNL. Bij kleinere pakketten wordt de zending vaak direct in de brievenbus geplaatst. Grotere of zwaardere pakketten kunnen worden geleverd door bijvoorbeeld DHL, DPD, UPS of GLS. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om zelf een vervoerder te kiezen – dit hangt af van welke bezorgdienst de betreffende verkoper gebruikt.
Wilt u weten welke vervoerder de door u gekozen verkoper gebruikt? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail: info@lunzo.nl
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Na een tijdige schriftelijke herroeping kunt u de goederen retourneren naar de verkoper (de verkoper is niet Lunzo.nl).
Meer informatie vindt u in het artikel Annuleren & retourneren.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: info@lunzo.nl
Als we het track & trace-nummer van de door u gekozen verkoper al beschikbaar hebben, sturen we het u graag toe.
Probleem met de bestelling
Waarom ontvang ik nog steeds betalingsherinneringen terwijl ik mijn bestelling al heb betaald?
Als u de betaling meer dan 3 dagen geleden heeft uitgevoerd, stuur ons dan alstublieft een e-mail op info@lunzo.nl met het rekeningnummer vanwaar de betaling is gedaan, zodat wij uw betaling handmatig kunnen opzoeken.
Waarschijnlijk is er een fout opgetreden bij het invoeren van de betaalgegevens – meestal gaat het om een verkeerd of ontbrekend betalingskenmerk (referentienummer).
Maakt u zich echter geen zorgen – met het opgegeven rekeningnummer kunnen wij uw betaling zonder problemen terugvinden.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is geleverd?
Als marktplaatsplatform garanderen wij een probleemloze aankoop. Wij garanderen de levering van het product door de verkoper binnen 120 dagen na betaling van uw bestelling – dit betekent de datum waarop uw betaling op onze bankrekening is ontvangen.
Als u het product niet binnen deze gegarandeerde termijn hebt ontvangen, laat het ons dan weten via e-mail: info@lunzo.nl
Mijn product is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
Als uw product beschadigd is geleverd, stuur ons dan duidelijke foto's van het artikel waarop de schade zichtbaar is, evenals een foto van de originele verpakking waarin het product is bezorgd. Stuur alles naar ons e-mailadres: info@lunzo.nl
Ik heb een ander product ontvangen dan ik heb besteld. Wat moet ik doen?
Als u een ander product hebt ontvangen dan wat u heeft besteld, stuur ons dan foto's van het ontvangen artikel en van de originele verpakking waarin het is bezorgd. Stuur alles naar ons e-mailadres: info@lunzo.nl
De maat past niet en ik wil deze omruilen. Wat moet ik doen?
Als de door u gekozen maat niet past, neem dan contact met ons op via e-mail info@lunzo.nl en geef aan welke maat u wenst te ontvangen.
Onze klantenservice zal u vervolgens voorzien van de exacte instructies over hoe u de omruiling kunt uitvoeren.